Lindex Cubus hm!

Publicerat 2010-12-11 20:51:11 | i kategori Shopping/Tips

Jag behööööver kläder!
Sitter och spanar på nätet i favvobutikerna Lindex och hm.
Det finns ju mkt fint. men oftast det man hittar på nätet finns aldrig i butikerna när man sen går dit.
 Jag har 3 favoritbutiker och i ordning är dom Lindex, Cubus, hm.
 
Lindex är bäst på mys, accessoarer, linnen, bas och barnkläder.
Cubus har allra skönaste koftorna(icke sticksiga), både tunna och tjocka. Samt världens bekvämaste leggings.
Hm har bra baskläder och en del fina barnkläder.

Gina tricot, vila, MQ, vero moda osv har aldrig direkt vart min grej.
Jag är en väldigt bekväm person, kläder ska vara sköna och såklart fina!!
Anledningen till att jag oftast inte vill beställa från nätet. Måste prova innan.

 Jag är alltid just när jag ska handla kläder väldigt kräsen.
såhär:
Jag sitter och spanar på nätet vad jag vill ha/behöver och sen går jag till butikerna ett tag efter,
blir besviken när det inte finns i min storlek och där är jag sen fast;
jag ska ha en sån!!!

Postat av: carro

Ska läsa en termin pedagogik, får se hur det går men allt för att slippa skriva in mig på ams :S



jag har ingen direkt favvobutik längre, fan minns inte ens när jag köpte nå till mig själv... men Lindex är bäst på kläder till L. Kapphal har schyssta kill-kläder också, lite rock och tightajeans ;) hehe

2010-12-11 @ 22:19:14
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Nu är min tävling i samarbete med Geggamoja avslutad, så titta in och se om det var du som vann! Passa även på att tävla i mina två andra tävlingar!

2010-12-11 @ 22:42:44
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: