Uppesittarkväll och sjuk(?)

Publicerat 2010-12-23 21:41:37 | i kategori

Så har vi det ikväll, trots en sjuk mig!

Jag vaknade ju igår på morgonen och mådde inget vidare alls, dagen och kvällen igår fortsatte lugnt med feber.
Vad feber kan göra en ynklig.. för det var jag minst sagt!

Men så idag då, vaknade kl 08 imorse på soffan(visst somnat där) precis genomsvett men frös.
Hur gör man då? man vill ju bara ha bort det där täcket illa kvickt för att det nästan sitter fastklibbat på en, men samtidigt dör man ju av minusgraderna om man tar bort det!
Jag vet faktiskt inte vilket jag gjorde men jag pallrade mig upp till sängen iaf, där tobbe och J låg och sov. Somnade om och hoppades; att när jag vaknar nästa gång så mår jag bra!?

Hmm jaa eller jag vaknade genomsvett igen men efter frukost och dusch så mådde jag mycket bättre. Idag har jag alltså vart pigg och feberfri, lite känns fortfarande i halsen men långt ifrån hur jag mådde igår!
Ikano och apoteket har iaf fått besök av mig idag så nu hoppas jag att det är på bättringsvägen!





Lott(a), tända ljus, pyjamas, morgonrock, varm oboy och choklad.. myyyskväll!

Imorgon julafton, och jag hoppas verkligen jag är pigg och såpass kry att jag kan följa med på julfirandet!
Annars blir det tyvärr hemma och soffan för mig men nej det hoppas jag verkligen inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: