Julhelgen

Publicerat 2010-12-29 00:31:23 | i kategori

Vi har haft en bra helg, mysig jul!
En alldeles lagom lugn helg med fint sällskap. Jag är nööjd!
Oavsett hur stort eller litet man firar julen så kan man ju inte undgå att en extra lampa i fönstret eller en röd detalj någonstans gör vintertiden så mycket mysigare! Eller hur?

Men jag funderar på att städa ut julen redan nu, för efter juldagarna får jag panik jämt, att det är så långt kvar till sommarn.. då vill jag påverka tiden att gå snabbare!
Men nee det gör den ju inte ändå.
Funderingarna ligger iallafall kvar till imorgon för nu ska jag sova, och tro mig..det ska jag verkligen göra!
Tröttare än tröttast.

Bilder från helgen kommer imorgon :o)
Ny header ska jag fixa till oxå..

Postat av: Viktoria

Här är julen slut.Jag städade bort allt idag när Walter var hos Louise...

2010-12-29 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: