Jolines rum och idag tog John lång tid på sig!

Publicerat 2010-12-11 02:23:41 | i kategori Joline


Liten titt på Jolines rum, tror aldrig jag visade er här hur det blev efter tapetsering och målning!


Okej jag ska vara ärlig;
Jag är skiiiiit trött nu, nästan så jag somnar sittande här med datorn i knät.
Och inte är väl det så konstigt eftersom jag varje morgon går upp klockan 7-9 och sitter vaken såhär sent vissa nätter. Herregid Cicci klockan är 02.20, sov förfan!
Konstig omställning för mig och min sömn med Tobbes jobbtider må jag säga.
Jag har alltid vart van vid morgontiderna sen J föddes men eftersom han jobbar natt och det är så tråkigt att lägga sig ensam så sitter jag hellre vid datorn eller tvn lite längre!
Faaaast idag nu jobbar han ju inte såå?? haha

Dags att ändra på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: