Fredag kväll

Publicerat 2010-12-11 00:39:46 | i kategori

What a day!
En relativt lugn sådan, men ändå är jag helt slut nu.
Bl.a en sväng på ikano med J, en tur till min bror och sen tvkväll.
Idol avklarad och rätt person vann, tacos avklarad=mätta magar, ljusen tända=mys, godiset uppätet=ångest.. haha Nää! 

Affärer tar på krafterna helt enkelt.

Min dator slutade fungera igår, eller delvis!
Msn, hotmail och vissa hemsidor gick inte att besöka så jag satt här och muttrade lite tills jag ringde min bror (datanörd).. Han gjorde ett tappert försök att hjälpa mig via telefonen först men oteknisk som man är så var det utan resultat.
Så, sent igår åkte jag och lämnade den till honom och idag mår datorn finnemang igen :o)
Vad felet var har jag ingen aning om, och det är ingen idé att försöka få mig en förklaring heller. haha!
Nu ska nog bettan fungera ett tag till hoppas jag. Den är ju nästan ny!



Såhär ser det ut här hemma just nu!
Älskar mitt nya pyjamas-set


 
Kan inte sluta... Mmmmmm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: