Vad tycker ni?

Publicerat 2010-08-04 02:37:02 | i kategori

Om bloggens lite halvnya utseende?

Ännu en kväll/natt som jag sitter vaken, och så svär jag över det imorgon. hmh!
Men Tobbe och Bubben sitter ju ändå och spelar(i timmar) så blir lätt att jag också blir vaken då.
Men men det kommer en dag då man ska jobba och absolut inte kan vara vaken
såhär länge så lika bra att passa på ibland.
Jaa självklart måste vi ju gå upp med J lika mycket nu för det,
men jag kan ju lägga mig när hon sover igen under dagen om jag behöver(vilket jag oftast gör).. ;oP


När jag satt å gjorde om lite i bloggen förut så grejade jag oxå med lite andra bilder.

 



Jag ska försöka få tid med Emm och Joline så vi får en syskonbild snart också!

Postat av: Linda Olsson

Fin headern blev! :)

2010-08-04 @ 08:56:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: