Trötta men glada för de :o)

Publicerat 2010-08-28 13:01:00 | i kategori

Jisses! Jag är så oerhört trött. Jag har sovit bra inatt-hela natten, men natten gick för fort, haha.
Vi var uppe kl 07.30 idag men då kändes det som jag nyss gått och lagt mig. hmh!
Frukost och välling avklarade vi väldigt snabbt imorse, och efter att ha hängt lite tvätt så slängde vi oss på soffan jag och J, där somnade vi nån timme till, lovely
Joline röjde därefter runt i vardagsrummet här medans jag låg kvar i soffan! Hon har börjat leka jättbra själv med sina saker. Men det gjorde ju sitt att röja runt, nu sover hon nämligen igen..middagsnap antar jag, hon hann inte ens äta innan hon somnade. Hon var föör trött hjärtat! Så hon vaknar nog och är hungrig här snart.

Måste va allt farande de sista dagarna som gör oss såhär trötta, igår var vi ju iväg igen för att hämta sista soffdelen i linköping, sen var vi ju och storhandlade på kvällen sen också.
Underbart att ha fyllt upp kyl och frys igen, ett bekymmer mindre!

Vad tycker ni? vart det bra med sofforna? Jag är iaf nöjd, äntligen säger jag bara! Slippa sitta på golvet när man blir fler. Men fotpallen saknas fortfarande, det tar vi senare, orkar inte nu.. haha!




 Nu; laga lite mat.. Ris & korvstroganoff kanske?

Postat av: sarah

Blev kanoners med alla nya möbler! :)

2010-08-28 @ 14:59:16
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Sofia, mamma till Lilly

Sv: Haha, jo jag förstår vad du menar. Vi har ingenting kvar från det som Jonas hade innan vi träffades(blir lätt så) ;)



Jo tack med oss är det vra, hur är det med er?

Så stor Joline har blivit, tycker inte det var länge sedan du var gravid.. =)

2010-08-28 @ 15:42:49
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: