Ektorp/Indo!

Publicerat 2010-08-27 00:06:41 | i kategori Hem&Inredning

Liten syn på möblerna :o)

Soffor; Ektorp.
Bord; Indo.
Tv-bänk; Indo.
Kuddar; Ikea.
Matta; Ikea.
Det mesta i grönt är väl ikea tror jag! Aaa!

Ser nu på bilderna att tyget på sofforna är skrynkligt, störande(tänkte inte på det innan).
hoppas det går till sig när det får sträckas ut.
Så är det väl när det är nytt?! För jag orkar verkligen inte ta bort det igen och stryka.

 










Som ni ser så är det jättesvårt att på bild få rätt färg på indo-möblerna..
De är nog mer rättvis färg på de mörkare fotona!

Jag fastnade direkt för dessa möbler när jag såg dom så det var ingen tvekan om att köpa!
Tanken var ju först att ha vitt bord och vit tvbänk i högglans vitt från ikea. men dessa föll mig mer i smaken.

Skulle vilja ha en pedestal att ställa en hängblomma på i samma serie oxå, och gärna vitrinskåp mää, men de är ju en lite dyr serie så inte allt på en gång!

Jaaa, den svarta lampan ska bytas ut, haha!
Skitfult med en stor svart boll mitt i allt vitt, grönt, trä färgat!!

 Imorgon blir möbleringen lite annoslunda när vi får dit den sista soffdelen (2 sits).
Vi är trötta på att nån ska få sitta på golvet när vi blir många!

Postat av: sarah

skitsnyggt blev det!:)

2010-08-27 @ 09:43:51
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Suvi

Fina soffor, dessutom 3:an är väldig skön att sova i:)

2010-08-27 @ 11:03:36
Postat av: Sofia, mamma till Lilly

Jätte fint =)

2010-08-28 @ 10:42:19
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: