Måndag!

Publicerat 2010-08-23 09:52:51 | i kategori

Jag har vart vaken sen 06.30 då Joline tyckte det var morgon. Men hon somnade om igen efter vällingen och vaknade pigg och glad för 20 minutersen. Jag hade tänkt sova lite mer jag också med J men det blev inte av. Men jag är ganska utvilad idag ändå.
Snart dags för stan och arbetsförmedlingen både för mig och Tobbe. Jag ska säga upp mig, haha och Tobbe ska skriva in sig!

Joline börjar tro att hon är större än vad hon är.. Eller jaa klart hon är störst av allt, för oss.. Men åldermässigt, i att tro vad man kan själv, det har hon missuppfattat ;oP
Nu ska hon gå själv och bara släpper bordet och soffan (ännu ingen bula) men det dröjer nog inte innan första bulan dyker upp..



 

 

 Bilderna tagna nyss!

Bäst att göra sig klar att åka..

Postat av: emelie

har sarah nån blogg?

2010-08-23 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: