Onsdag!

Publicerat 2010-08-04 09:55:55 | i kategori

Godmorgon!
Vi kom upp iallafall, trots att jag inte somnade förns 03.30, herregud så länge har jag inte vart vaken på hur länge som helst, och det dröjer länge till nästa gång. Fast jag trodde väl kanske ändå att jag skulle vara tröttare idag än vad jag är, än sålänge. Får väl se om jag sover en stund sen när J gör det ;o)

Dammsugning och frukost avklarat. Nu sitter jag här med kaffet i högsta hugg och ska snart försöka mig på att fylla i ansökan om dagisplats. När jag tänker på det så går de upp lite för mig att min sessa börjar bli en stor tjej ;o) Även de när hon numera äter "riktig" frukost ihop med mig varje morgon. Myyysigt.
Och också när hon kryper runt på hela undervåningen (därför jag dammsuger 3 ggr om dagen numera, bosco fäller ju) och ställer sog mot precis allt, och skriker sen på hjälp för att hon är "fast där", hon har inte kommit på hur man tar sig ner på rumpan igen, hihi!


 

 Se om det kanske blir skänninge marken en sväng idag ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: