Mysmorgon

Publicerat 2010-08-31 06:48:18 | i kategori

Godmorgon alla fina. Sovit gott?
Det har jag trots lite för få timmar, men konstigt nog är jag utvilad och pigg nu, eller redan klockan 06.00 när jag och J gick upp. Det var kallt i huset när vi klev upp, så en massa värme och doftljus är nu tända, hur mysigt som helst. Jag ska avklara frukosten här nu, med hjälp av Joline som äter upp min ost, haha sötunge!
sen blir det varm oboy ;o)



Tända ljus, överallt!

Postat av: caroline

Men gud så flummigt, hade dig i favoriter lååångt innan du gjorde lösenord sen har det tydligen inte blivit av att jag tagit bort dig, klickade på ditt namn av en slump och vipps var här öppet igen. Kul!

2010-08-31 @ 20:09:09
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Annette

var glad att det bara är osten hon äter upp för dig..haha,,,, det dröjer väl inte länge förrän hon tar hela mackan och lite till,, fniss,,,,'

De växer fort de små livet

2010-08-31 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: