Jag är för trött för mitt eget bästa,...

Publicerat 2010-08-13 00:39:51 | i kategori

Jag är för trött för mitt eget bästa, och ändå lyckas jag varje kväll vara vaken såhär sent!! Varje morgon kl 07 säger jag alltid; ikväll ska jag lägga mig kl 21. Men vad är det för sätt att ljuga för sig själv? Haha. Hur svårt kan de va egentligen? Skulle jag komma i säng kl 21 så skulle jag garanterat somna då, men det är vägen TILL sängen som är svår! NU, närmre 01 ligger jag i sängen, Hmh! Imorgon vid lunch är det dags för mig att träffa min jobbcoach, första gången. Ska bli intressant å se hur man tillsammans med en sån lägger upp ett arbetssökande? Det sägs ju ska vara positivt iaf, så.. why not? Jag hade dessutom dubbelbokat imorgon. Dagisbesök 4 och jobbcoach. Så jag får ringa dagiset och boka om. Påtal om dagis så var vi idag på ett 3e dagisbesök, det va klockrent. Lokaler, lekmöjligheter, struktur och personal kändes bra.. Helt klart alternativ 1. Nog för mig idag, maybe en dos av tjat imorn ;)

Postat av: Viktoria

Har du varit och kollat på Näktergalen i BBG???

Det skulle vara bra hörde jag..

Vilket dagis har fallit dig i smaken???

2010-08-13 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: