Irriterad!

Publicerat 2010-08-28 11:09:25 | i kategori

Vet ni en sak?
Jag verkligen HATAR en dels bloggares sätt.. fyfan så irriterad jag kan bli. Att sitta sent på kvällarna bara för man inte har något att göra, och leta bloggar man inte alls har en aning om vem det är(som man aldrig läst) och sen slänga iväg kommentarer som; "hej hur är det med dig nuförtin?" Hej det var inte igår" Hej vad ska du göra imorgon?" osv...

Alltså innan man klickar in på bloggen ifråga som kommenterat så funderar jag altid, känner jag verkligen den där? Nee känner inte igen namnet-den skiter jag oftast i att klicka in på! Men endel blir man osäker på och så kikar man in och så är det nån man aldrig sett eller hört talas om! Och nån som har en blogg helt ointressant mitt tycke!
SKAFFA ER ETT ANNAT SÄTT ATT FÅ HÖG STATISTIK PÅ LÄSARE, om det är det viktiga i eran blogg!!!
Låt mig gissa! Ni har sett andra bli framgånsrika på sin blogg med en himlans massa läsare och ni vill nu samma?

Asså DOM kommentarerna är ju inte på min blogg för att ni läser och gillar min blogg, utan bara för att man ska kika tillbaka och ge er mer besökare!
DET DÄR GÖR MIG SÅ IRRITERAD!
Kommentarer är ku, det gör ju hela bloggen, men från dom som läser min blogg mer än för att ge sig själv statistik genom att kommentera, och för att man vill kommentera, och för att man undrar något i det jag skrivit, eller ifall man är nyfiken på något annat, alltså på riktigt INTE FÖR ATT GE SIG SJÄLV HÖG STATISTIK!!
IDIOTER!
Det är dom enda kommentarerna som inte publiceras här!

Hur kan man vilja ha hög statistik på detta sätt? FÖRE bra kommunikation och att de som läser och kikar in på era bloggar är trogna läsare? Jag förstår inte!
Dessutom, FRAMGÅNGSRIK blir man genom att ha skapat något, eller gjort något bra, gjort rätt osv..
Hur tänker ni? inte kommer man lixom tillbaka igen och blir en trogen läsare! FEL SÄTT!
Postat av: Linda Olsson

Håller med, jag brukar inte skriva tillbaka på sånna, om jag inte är asirriterad förstås :P Då kan jag inte hålla mig :P

2010-08-29 @ 11:35:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: