Fuji!

Publicerat 2010-08-06 15:13:56 | i kategori

Dom är bra snabba dom. Jag skickade in en beställning på 800 bilder förrgår. Idag kom dom!
Det är snabba bud ;o)
Så jag vet iaf vad jag har att göra ikväll, eftersom jag valde hela mappar från datorn(orkade inte välja ut) så blev det så många bilder. Har för mig att sist jag beställde var det 270 bilder och bara det var mycket. hehe
Men det är kul med bilder så det gör mig inget att det var myycket mer den här gången.
Och jag behöver köpa lite mer fotoalbum i samma serie som jag redan har.

Jag sviker aldrig fuji på framkallaning av vanliga bilder. bra priser, snabba bud, bra kvalité.
Tror även att canvastavlorna jag ska beställa blir därifrån.



 4 påsar med 4 ark i varje påse ;oP

Postat av: Linda Olsson

Du har o göra nu ;) :P

2010-08-06 @ 16:52:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: