Feber, glada miner och vagnbyte!

Publicerat 2010-04-08 23:56:24 | i kategori

De otäcka sprutorna gick kanon! Jaa verkligen kanon! Hon skrek/gnydde ill och sen var det bra. Inte ett ljud efter det. Det var mycket värre för mig, som kallsvettades! Men nu är dom övestökade..
Och under kvällen sen kom febern, som mest hade hon 39,4. Så då fick hon en liten skvätt alvedon! Resten av febern sen svalkade vi ner..

Hon var kokhet vid 12 på natten så då väckte vi henne occh svalkade lite. Och gissa om hon var på superhumör, Jooodå! Hon skulle va med och kolla på tv, och hon skulle minsann busa loss; mitt i natten!
Så vi satt utan blöja en stund med svalkande handdukar och kollade på tv :o) eller Joline pratade med tvn!
Men sen när vi la henne igen så somna hon gott! och idag har det vart ytterst lite feber, men tröttare har hon varit och sovit mer!

Det spelar verkligen ingen roll hur det är med eller omkring henne , hon är alltid våran gladaste lilla tjej!
Helt otroligt att man med nästan 40 graders feber kan sitta och skratta å va så sprallig!


Bild från i tisdags!!


Första bilden är från igår på morgonen innan vi gjorde oss klara för bvc..
Och andra bilden är från natten onsd/torsd då hon hade mer feber efter sprutorna, alldeles rödmosig!
Hur glad som helst; de skiter la jag i lixom, lite feber vad gör de!?! hihi sötnos!



Och detta är från idag!
Full rulle i gåstolen. Och händerna i munnen!



Även detta från idag :o) Äta på kläderna är mumma!



Våran Emmaljunga-vagn blev såld idag, till ett bra pris så imorgon åker jag och lilla J iväg för att köpa den nya!
Liten roadtripp alldeles ensamma, Tobbe ska ju jobba (PÅ SIN LEDIGA VECKA).. hmh! haha!

Och nu mina vänner ska jag sova!!!
Upp tidigt imorn.

Natti Natti!


(nu när jag satt å bara kontrollerade inlägget innan publicering och ser Js smile på bilderna så vart jag frågande; är hon verkligen aldrig ledsen?
Och jag kan inte minnas att hon någon gång vart sådär LEDSEN, mer än tröttgnällig! Det skulle va nån enstaka gång de isf, eller kanske om det kanske har vart lite otäckt i nån annans famn, men det bryter ju aldrig ut till ledsamhet, utan mer gny om; mamma vad är det här, det här var annorlunda)

Kan nog bara minnas hennes 3-4 hysteriska skrikutbrott när mjölken inte kom direkt som hon ville, och det slutade med att hon sket i att äta just då och tog nappen istället!
VI HAR NOG VÄRLDENS GLADASTE LILLA TJEJ!!!

Nu sängen!

Postat av: Fru Evelina

men förlåt!! nu kommer jag ju ihåg men jag har helt glömt... vad var det du undrade :-)?

Handtaget är som du säger lite ostadigt, men du kommer märka att det är bra när du är ute och kör på kanter och liknande ;-)

Kram

2010-04-09 @ 23:06:42
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

JA vi ÄLSKAR ju den, skulle inte vilja byta mot nån annan vagn :-) Lättkörd, smidig och enkel. och snygg tycker jag NU, först tyckte jag den var så ful haha... Jag har inte hört nån som köpt en bugga och ångrat sig ;-)



KRAM

2010-04-09 @ 23:50:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: