Nu är det kväller ...

Publicerat 2010-04-29 21:45:01 | i kategori

Nu är även denna dag snart slut och jag känner inte alls för att gå och lägga mig idag, hihi ;o) Det får nog bli en sen torsdag trots att jag är lite seg. Jag har iaf bestämt mig för att idag börja titta på serien som Annelie har bränt ut åt mig, minns inte vad den heter nu trots att jag nog frågat Annelie 3 ggr om det ;o) minnet!

Idag blev det en lite sväng till stan för att köpa nya skötväskan(fast jag hade väldigt gärna önskat att jag fått tag i den jag ville ha först(samma fast utan lock på). Men men denna blir nog bra oxå. På stan träffade jag Annelie, Vickan och Walter, trevligt. Kände då att jag verkligen behövde se lite andra ansikten så det var tur att jag mötte dom. Mitt humör var inte på topp på förmiddagen, alls!!!
Sen träffade jag ju oxå kusin vitamin Sarah oxå, de va inte igår vill jag lova! Herregud vad man ses förlite!!

Idag kom det paket oxå, och den här gången var det till mig.. wohoo! ;o) Bild nedan!
Jag tror nog faktiskt att det börjar bli dags att fixa kvällsmaten, klockan sprang visst iväg såg jag nu. Det blir sent men det gör ju inget, jag är ju inte sugen på att sova än ändå.. Det blir iaf grillspet(fast stekt), potatisgratäng och fetaostsallad. Herregud vad gott. Var det verkligen jag som kom på den maten idag ;o) Bara för att lyxa till det ännu mer så får det nog bli ett glas vin oxå ;oP


hihi, innan stan idag ;o)

 
Innan kvällsbadet.


wohoo, bus bus ovh ännu mer bus!
Nakenfis är det allra bästa ;o)


Detta är INTE skötväska, haha... men kände för att visa min lilla hansväska som jag hittade på lindex!
Jajaja, men JAG gillar den ;o)


Och detta är vad mitt paket innehöll.. 6 st muggar från Iittala..


Nu maaaaat! Som det lilla matvrak jag är ;o) haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: