Grilltajm och lite shopping på mamman!

Publicerat 2010-04-24 18:16:21 | i kategori Shopping/Tips

Jag är trööött..
Men snart ska vi grilla och det ser jag fram emot, trevligt sällskap kommer oxå, Annelie :o)
Vi har vart en sväng till linköping idag för jag har ett tag funderat på ett köp(gör väldigt sällan impulsköp) så likaså den här gången har jag ett tag sett nåt jag så gärna velat ha! Har t o m tänkt beställa från nätet, men eftersom jag gått ner i vikt så är det så svårt att veta storlek. Och sen vill jag inte köpa för smått, för vem vet om det bara är en tillfällighet att jag sjunkit såpass i vikten!

På inskrivningen med J i magen så vägde jag 60,5.. helt normalt i mitt tycke och det är vad jag alltid vägt ungefär! Under graviditeten gick jag sen upp till 72kg(+12kg).
Nu har jag utan att göra något helt plötsligt efter att J föddes sjunkit ner till 53kg ungefär!
Så lite minns jag aldrig att jag vägt, hehe! Amningen kan ju vara den stora boven kanske!

Hursomhelst så vill jag inte köpa på mig kläder som är precisens, ifall man kliver upp några kilo snart igen så därför ville jag prova innan jag köpte. Och nöjd kom jag nu hem med det plagget jag ville ha! och vetni; det är ROSA så de skriker om det! Men jag fastna så pass för den!

Joline fick oxå lite pyjamasar och ettpar byxor! Jag kan inte nog poängtera dessa lindex rabattkuponger,
me like. Så de 3 sakerna jag shoppade använde jag en 30% kupong på varje :o) Billigt och bra!




Lite suddigt, men där är inköpen iaf :o) SANNA, den är miiiin nu.. haha!
Rosa kort "jacka" i silkestyg, hihi.. Dessa pyjamasar tog jag i en storlek större för det är ju perfekta sommarkläder oxå! Inte behöver det ju bara vara pyjamas!
 


Bilder från igårkväll.. SOM den lilla damen kämpar för att komma nån vart på golvet!


åååååheej!! :oP



Hemkomna från linköping.. "hallå pappa vad gör du därborta?" :oP


:o)


<3


Och medans Jag och lilla J busade så byggde Tobbe ihop grillen!
Sist vi grillade så tappade vi köttet hela jä**a tiden för grillen var påtok förliten och Ostadig!

Sprang även på denna fina fleecefilt, med rosor på som jag vart KÄR i, det bara gick inte lägga tillbaka den på hyllan när jag väl plockat upp den ;o)
Men som allt i min smak tycker väl ni andra är gräsligt, haha!
Jag har börjat vänja mig.. hahaha men det betyder inte att jag ändrar mitt tycke för de!
tss.. :oP hihi


Joline sover, och Tobbe åkte iväg en sväng.. Gissa om det är lugnt och skönt.. :o)
Aaaaah... njuter en stund! (men lite tomt är de allt).. hihi


 Och eftersom detta är årets finaste dag hittills så varför sitter jag här inne för??
Hej sålänge!

Postat av: Anonym

Så fina ni är <3



Kom hit o hälsa på! Jag dööör av tristess!!! :P



Puss<3

2010-04-25 @ 08:39:16
Postat av: Linda Olsson

Det innan va från mig ;)

2010-04-25 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: