Jåååååååsa!

Publicerat 2010-04-14 08:48:09 | i kategori

Godmorgon onsdag!
Vädret håller i sig minsann så idag blir det en ABSOLUT MAMMA JOLINE DAG.. Jag har inga måsten, och inget bestämt.. så det blir promenad och bara Mamma Joline, så stänger av allt annat litegrann idag :o)
Just nu är det full rulle på lilla J i gåstolen här brevid! Den nya var lite bättre!




Igår kom det ROSA till vagnen som jag fixade i samband med köp å säljandet av vagnen!
Lite flickigt ska de väl va, så vi slog till med MYCKET FLICKIGT :o)


Liggdelen är nog förbi eftersom J är så nyfiken på allt runtikring, men testa lite såklart :o)


Vi åkte in till stan en sväng igår och fixade med lite paket och efter det besökte vi annelie där vi blev kvar på lite kaffe och mat! Tack för igår bästaste du!!
Vi promenerade en sväng tilla ffärn då innan maten, och efter första promenaden med vagnen så är jag fortfarande nöjd, så mycket snällare mot axlarna :o)
Och även om inte alla tycker det :oP så tycker iaf jag det, att den dessutom är finare än den vi hade innan, hihi!
Idag kommer nog sommaråkpåsen med posten oxå(bytte ju vinteråkpåsen)..
Likaså gjorde jag där, sålde vinterpåsen för 499 och köpte sommarpåsen för 450, vilket alltså betyder att jag fick frakten betald på den nya(BYTE).. Ibland har man rejält med tur att tajma in(som med vagnarna).. :o)

Jaja, nog om den där jäkla vagnen nu! haha..



Precis innan vi åkte hem från Annelie! :o)


Nu kaffe(as usual), sen tv och mys(nyhetsmorgon), sen klä oss för promenad!

Postat av: Camilla

Vagnen blev superfiiiin med den rosa toppklädseln :)

2010-04-14 @ 09:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: