Happy helg!

Publicerat 2010-04-23 19:05:46 | i kategori

Japp, det ska vi se till att ha!
Fredag och hela helgen framför oss.. "du har ju hela helgen på dig".. Mmm kanske nåt man kommer få höra idag när Tobbe kommer hem och ser att jag är i full gång med målandet av skåpen!
Det ligger målarprylar och plast överallt och det är så fruktansvärt tråkigt att se, men har känts onödigt att plocka bort.. För jag målar ju(lite i taget).. Här tar vi de lilla lugna.. Eller rättare sagt "mellan varven" då Joline tillåter, hehe!

Igår hade hon en dag som fick hennes lilla mamma att kl 21 säga att hon var helt slut! Det var första gången!
Vi hoppas det dröjer igen.. Vet inte om det är tänder på g kanske!? eller så hade hon bara en "bad day".. vem vet?
Sa först att hon kanske märkte av och trotsade för att pappa sin var borta, men så tänkte jag hur ska hon då trotsa när hon är 15 och pappa är och jobbar? Så det uteslöt vi DIREKT.. haha!!
Jag tror mest på tänder!

Påtal om trots.. Såg nyss att trots att jag inte vart aktiv här sen i söndags så har ni ändå vart flitiga att besöka min blogg flera ggr om dagen :o) kul att ni hänger kvar ändå.. För rätt som det är så dyker ett inlägg upp :oP



 måndag och tisdag!

 
igår morse!


Igår på dagen!


Oxå igår.. Här ser ni hur hon lixom inte ville vara själv en sekund..och gnällig som bara den! :oP
Såklart ska man vara med, gärna ända ner i grötpaketet!!


Idag, klara för att åka och posta paket med Annelie!


Och snart har jag en anledning att få köpa ny telefon, haha! (taget nyss)

Nu väntar vi på att mannen i huset ska komma hem!
Kaffe sålänge!

TREVLIG FORTSATT FREDAG!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: