Egen biiiil :o)

Publicerat 2010-04-26 12:14:35 | i kategori

Godmorgon! här bjuds bara lite snabbt på några bilder.. Jag och lilla Jolanta ska till stan en sväng. Mest bara för att komma ut lite. I stan blir det nog en promenad oxå, känns lite roligare i stan att gå prommis, finns lite mer att titta på :o)



Bild från grillkvällen med Annelie!
Somvanligt ville hon inte vara med på bilden..
Annelie, den andra bilden råkade jag nog ta bort mitt i fotandet, hade vart kul annara å lägga upp här :oP haha.



Igår innan vi åkte och köpte bil :o) till miiiiiiiiig!



Så nu har vi varsinn...
Tobbe sin stora bil som jag inte får köra fr det är Ckort som gäller på den..
Men nu har jag istället en 850, en alldeles egen :o)
Ser inte så mycket ut för världen, rost finns lite å så ;o) Men det skiter jag fullständigt i.
Den gick kalasbra, skön att köra och LAGOM STOR!
Bes till December oxå :o)



Joline fick en tandborste igår! Kliar nog gött i munnen snart :oP


Pusshej sålänge..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: