Längtar <3

Publicerat 2009-09-14 06:32:44 | i kategori Graviditet(Joline)

SHIT..
Bebis-räknaren står på 51, å snart är den nere på siffran 4.. ujujuj!
Bebis är här snart<3
Å när det går upp för en såhär ibland så blir man så otroligt glad.. och ja samtidigt lite skraj, de skulle i princip kunna bli närsom gentligen!!
Fast nu hoppas vi iaf tösen håller sig, iaf till vecka 37, så iallafall 4 veckor till :o)
Jag har en känsla av att det kommer bli tidigare än vecka 40, men det återstår att se!!
Min gissning är iaf INNAN :o)

Magen växer så det knakar och både jag och bebis mår bra så nu är det bara vänta på att HON har mullat på sig de hon behöver för att sen göra sig redo att komma ut :o)
Börjar få klarhet nu i va jag ska ha i bb-väskan! så ska den bara bli av att packas oxå :oP
Och inför förlossningen så känner jag mig himla lugn faktiskt!
ÄN har jag inte hunnit bli rädd eller skrämd så av något!
Klart att man undrar ofta att KLARAR VEKLIGEN JAG DE DÄR?! osv.. men jag känner bara lugnet i att JAG TAR ALLT SOM DET KOMMER....
Då, sen lixom!! och det blir nog bra dedär!

Tösen är iallafall mer än välkommen nu <3
Du underbara människa därinne, vem är du? hur ser du ut?
LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅ <3

Postat av: Elin J

du kommer klara de galant!! :) puss!

2009-09-14 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: