Tiden går för fort..

Publicerat 2009-10-03 07:46:50 | i kategori Graviditet(Joline)

Men det gör inget JUST NU.. :o)
För nu så vill jag verkligen få träffa våran tös snart.. ganska mycket tankar kring det nu när det närmar sig, mötet med henne där på förlossningen lixom! Hur kommer allt bli, hur ser hon ut, hur låter hon... osv osv :o)

Väskan är packad, det mesta är väl "klart" och jag är så gott jag kan, förberedd.. :oP för mer än så kan ja ju inte göra hehe.. det kommer säkert inte alls va som man tror eller tänker sig!
Det är säkert något helt annat!
Hur som helst så är detta bara så jävla skithäftigt!
Ett liv, från att inte va påtänkt.. till att växa i 9 månader i MIN MAGE, för att sen komma ut och förändra våra liv!!
Och bara det att föda sitt barn! Jaa det här är skithäftigt :o)

Och fortfarande/ännu är jag inte RÄDD eller nervös inför själva förlossningen.. kanske mer nervös isf för dessa frågor jag skrev ovan, om vem hon är osv.. Men ingen oro eller rädsla för hur ont det ska göra osv.. DET TAR VI DÅ! som jag sagt innan UT SKA HON OCH ONT KOMMER DET GÖRA!!
Och nu kan de ju faktiskt ske närsom.. :o)

Tösen är såå efterlängtad och redan såå älskad, hon får gärna komma NU, direkt på stört.. hehe!
Full rulle är det i magen nu, och mest hela tiden faktiskt.. och att det är himla trångt därinne tvivlar jag inte längre på.. För rörelserna man känner nu är långt ifrån hur det har känts tidigare! man verkligen känner hur trångt å bökigt det är! och man kan fasn nästan greppa fötterna(?) när de trycks ut.. hehe Nee kanske inte riktigt så men det syns mycket tydligare alla rörelser nu.. de sticker verkligen ut.. precis som min navel börjat göra.. hihi!!

Huua vilket jobb de måste va för en så liten att komma ut till världens utrymme när den legat så trångt och dessutom i 37grader! klart de små vill va nära jämt.. de e ju så stort överallt.. långt ifrån va dom är vana vid lixom!

Har klivit in i vecka 36 nu i torsdags!
och på onsdag(35+6) är det dags att träffa barnmorskan igen för "vecka 35 kontrollen".

Nu ska jag fortsätta FÖRSÖKA sova en stund till, det är inte lätt. eller rättare sagt nätterna är hemska, magen är ivägen, måste ligga på sidan, gärna med 25st kuddar. På rygg eller mage som jag vill ligga på egentligen är bara att glömma.. lägger jag mig på rygg så skulle jag nog spy..det trycker på för mycket..och att jag inte kan ligga på mage e ju inte konstigt hehe.... men sömn behövs så alla försök är väl viktiga!!



Sen idag ska vi till Tobbes syster m familj för att gratta födelsedagsbarnet WALTER som blev 1 år igår den 2a oktober :o)
Shit alltså vad tiden går.. De va ju inte längesen alls sen killen va sådär rackars liten å fick plats på en kudde!! hihi.. sötnos! GRATTIS TILL WALTER på din 1årsdag(igår)!!!!!!


Och GRATTIS SOFIE till lillkillen.. Det trodde du inte i måndags när vi satt på föräldragruppen va?!?! att han skulle vilja ut nu.. hihi.. Hoppas allt gått bra och att ni alla 3 mår fint!
Postat av: Linda Olsson

Ja, SNART!!! Åh, nu är det verkligen inte långt kvar! =D

Puss<3

2009-10-03 @ 09:03:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: vickan

Ja tiden bara rusar iväg.

Snart är det er tur att snusa bebis.

Ja tänk vad liten han var när han kom.

Han tackar så hjärtligt för presenterna han fick.

Kul med en sak han inte fick hur många som helst av;-)

Väldigt populär..iaf hammaren...hehe

kram

2009-10-03 @ 21:29:49
Postat av: Jimmi sevenfold

vecka 36 =) tryck ut den där lilla klumpen nu =) hehehe kram

2009-10-03 @ 22:47:02
URL: http://jimmisevenfold.blogg.se/
Postat av: Jimmi sevenfold

menade kläm ut tösen nu =) hihi

2009-10-03 @ 22:48:14
URL: http://jimmisevenfold.blogg.se/
Postat av: Fiii

Tack så mycket =)

hehe nae.. och snart är det din tur hihi massa mysigt har du framför dej nu =) helt otrolig känsla!

Kramar

2009-10-04 @ 22:25:12
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: