Kraftigare sammandragningar!

Publicerat 2009-10-23 23:56:40 | i kategori

Orken bara försvann!
Jag är så fruktansvärt slö, Jag har haft kraftiga sammandragningar hela dagen! men inget som är regelbundet alls! Men det tar på krafterna, och mina fötter efter dagen.. aj aj!!

Vi gick upp relativt tidigt för att skjutsa Bubben till bussen i stan.. han skulle på kryssning!! :o) så han är väl superduperfull nu.. hehe!
Sen tog vi en sväng på stan Tobbe och Jag! Gick och kikade lite och satte oss sen och tog en fika! klockan sprang iväg och efter några timmar var det dags att hämta Emelie :o) så hon är här hos oss i helgen. Trevligt trevligt!

Kvällen nu efter stan osv har fått min kropp att säcka ihop iaf!
När vi kom hem förut så somnade både Tobbe och Jag som 2 små barn.. och nu sitter Tobbe och spelar tv-spel SÅKLART, vad annars!? och Emm grejar lite :oP
Jag ska nog gå och störa Tob i sitt bilspel så jag får spela lite guitar hero istället! :o)


Påtal om dessa sammandragningar som vart idag! Det är långt ifrån vad jag innan känt av!
Förut har jag lixom bara känt sådär att magen blir hård men inget som direkt känns mer än så att det spänner lite!
Och att det kanske trycker på neråt lite varje dag men inget som gjort ont eller är värre än så och inte vart smärtsamt ihop mer sammandragningarna!

Idag har det lixom mer gjort lite ont och vart lite jobbigt! Nästan så jag måste säga att det känns lite mer som att det blir sammandragningar samtidigt då det gör ont! och sen avtar det.. å så kommer det igen å så avtar det! men mer dessa känslor mer IHOP iaf! och inget märkbart regelbundet än!
Och som folk säger; jag lär nog märka när det är riktiga värkar! Hoppas snart!!

Nu guitar Hero!
Postat av: Jimmi Sevenfold

sammandragandet,Lr Överdragandet =) haha,, Nej wait a sec,, det var nog företagandet nu när jag tänker efter =)=)

2009-10-24 @ 02:30:51
URL: http://jimmisevenfold.blogg.se/
Postat av: Fiii

hihi nu kommer snart lillan! :)

kram

2009-10-24 @ 16:03:09
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

låter som de roliga förvärkar jag har haft sista veckorna... som sammandragningar + extrem mensvärk i magen och ryggslut :-)

2009-10-26 @ 16:11:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: