Maniii,abstinens !!

Publicerat 2009-10-13 17:34:28 | i kategori

Jag har abstinens!
HÅRDA KALLA NEKTARINER (som äpplen), STÄDA, TVÄTTA & BADA!
Det är vad jag skulle kunna leva på! Många flinar nog åt mig nu, jaa jag själv oxå :oP
Men AJAX, VIA, NEKTARINER och  VARMT SKUMBAD HEMMA har blivit ett måste hela tiden!

Jag har alltså min jäkla städ&tvätt-mani kvar :oP
Trodde den hade släppt lite men icke!!
Och nektariner har jag inte ätit nu på 2 dagar, och gissa om Tobbe har fått höra det hela tiden; "Jag vill ha nektariner, jag vill till affärn, jag är sugen på" ... osv osv..
Men så städar jag istället å glömmer för en liten stund hur sugen jag va på det!! Man kan ju inte leva på bara nektariner vilket jag verkar tro ibland! eller joo föresten jag skulle nog kunna det ... ett tag!! :o)

Och bada gör jag minst en gång om dagen!
Jag har 3 nätter i rad inte kunnat somna pga; kli i benen och små sammandragningar/illamående..
Jag har verkligen legat i sängen på kvällarna och blivit förbannad på riktigt för att jag har vart så sjukt trött men bara inte kunnat somna, nästan sådär arg/irriterad så man blivit ledsen, usch å fyy!
Det har varje kväll/natt slutat med att jag gått upp och tagit mig ett varmt bad i 30 minuter.. efter det har jag slocknat och sovit HELA NÄTTERNA, fast gått upp tidigt då jag följt med Tobbe i lastbilen :o)
Kroppen behöver verkligen den värmen och avslappningen för att jag ska kunna somna!

Tobbe säger inte något längre om mitt städande.. han låter mig hållas.. haha! det är lixom ingen idé att säga något.. För städa och äta nektariner kommer jag nog göra ändå!! :oP
Han kanske kommit på att han ska va glad som slipper lyfta ett finger på det nu :oP hah..

Så det ända som kan stoppa mig just nu är nog att bebis kommer ut och gör så att jag inte har tiden till det längre, skulle jag tro! För tid till såhär mycket städande det vet jag att det FINNS INTE SEN..
men nu har jag ju all tid i världen..
Jag har t o m dragit fram strykgärnet och symaskin emellanåt, och det hör jäklar inte till vanligheten!!


Nog tjatat om det..!

Postat av: Linda Olsson

Haha, sötnos :P <3

2009-10-13 @ 19:02:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Hahah känner igen det där ;)

2009-10-13 @ 22:50:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: vickan

Jag har ju sagt att du får komma hit och städa om du vill.

Jag hinner inte med det med Walter som är överallt hehe..

2009-10-14 @ 09:52:36
Postat av: Anneliiiie

du är knäpp cicci!! o däääää :P

2009-10-14 @ 12:26:27
URL: http://anneliethisismylife.blogg.se/
Postat av: Jennie

hihih.. va skönt att du e tebax=) kul o läsa om er juh.. o hoppas den lilla tjejen tittar ut snart o att allt går bra.. Lycka till Kram Jennie

2009-10-14 @ 18:01:19
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Haha visst är det skoj med alla de där gravidnojjorna!? ;) Kram

2009-10-14 @ 20:25:55
Postat av: Elin Jacobsson

haha va rolig du är! :D

2009-10-15 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: