Ajajaj ..

Publicerat 2009-10-10 11:09:50 | i kategori

Shit vilken morgon!
Vaknade när T skulle iväg på möte med jobbet vid 9.30. och tänkte precis när han hade åkt att; jaa jag går väl oxå upp nu då!! GLÖM DE CICCI svarade kroppen tillbaka!
Jag vart helt stel i "resa på sig läget" där satt jag lixom fast! Det gjorde så sjuuuukt ont! jag tror inte jag rörde en miin, jag mest bara undrade va som händer lixom?!? min första tanke va att; shit jag ska föda nu!!
tillslut kunde jag lägga mig ner igen. och jag kan inte ens säga VART jag hade ont. typ bäckenet, svanken, magen! därikring iaf!
Jag la mig iaf ner några minuter och gjorde sen ett nytt försök att ta mig upp, och upp kom jag men det tog tiiiiiiiiid!

Bestämde mig ganska snart för att försöka gå ner till affären. och det som brukar ta 5 minuter tog kanske 30 minuter idag! Jaja nyponsoppa har jag iaf köpt nu och det ska ner i bb-väskan! GOTT..
Nån som har några förslag på tilltugg att ha med sig till förlssningen? om det är så att det blir tid över eller att man behöver snabb energi!
Nu hoppas ju jag självklart på att jag inte ens ska hinna tugga i mig nåt.. att det bara går på några minuter, hehe.. men det är ju inte så vanligt så här räknar vi med massa timmar å hoppas på lindrigare!
Nyponsoppa va min första tanke då jag älskar det och det kan jag packa ner redan nu då de både kan stå i rumstemp och har lång hållbarhet ifall det dröjer ett tag till..
Nötter kanske? eller knäckissar(sånna dubbel)? eller cola? Kom gärna med era förslag!
Resten av väskan är packad.. sågott som klart tror jag! och bilbarnstolen står redo! bara lite tilltugg som ska ner mää!!


Nu ska jag pröva att gå runt lite här hemma och se om värken i rygg osv släpper lite!
Hjälper kanske med lite cola, hihi :oP
Postat av: Marianne Jonsson

Tack Cici för en jättefin o intressant beskrivning om din mammatid (i magen hitintills),om du känner för att fortsätta att skriva tycker jag det är fint ,du skriver helt skönt,för mig är det jättekul att följa mitt lilla barnbarn redan i magen.kram Marianne.

2009-10-10 @ 12:25:08
Postat av: malin(lillen

Tror inte du behöver ta med något o äta.Jag fick typ nyponsoppor o andra varma soppor på förlossningen.Fick absolut inte äta någon fast föda.Eftersom ja blev igångsatt så skulle jag undvika det efter kl 22 dagen innan.Så jag åt ingen fast föda på 2 dags.Så unna dig sånt innan=)

Hoppas det sätter igång snart.Du får ge mig lösenordet till din bdb sen me så jag får se på underverket där.

Heter Dirtyhabits där.



Lycka till och hoppas smärtan släppt=)

2009-10-10 @ 23:53:49
URL: http://ohhdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: