Bebistankar Vecka 40 & Städ!

Publicerat 2009-10-29 22:05:14 | i kategori

Ingen bebis här än!!
Sitter just nu och bara funderar och undrar när hon tänker titta ut till oss..
Det är idag bara 6 dagar kvar!
Klev idag in i sista veckan, VEACKA 40!! :o)

Och jaa när jag säger/skriver det så känns det lite otäckt.. hehe.. hon är verkligen snart här!
Men som vi längtar.. <3
Undrar hur det kommer bli! kommer allt bli plötsligt, förvånat eller är det lite grann, lixom en gnutta av vad man tänker sig???!!! SPÄNNANDE är det iallafall..

Hur ser du ut därinne älskade du? <3




Min städmani har vart grann här hemma.. haha!
T har skakat på huvet MÅNGA GGR.. en blick somatt;
"det finns ju inget mer att dammsuga eller skura nu ju, så vad håller du på med"

Men det kan inte hjälpas, jag tycker ju att det är lite stökigt juu ;o) låt mig hållas!!! hehe
Eller ingen kan hindra mig och så är det faktiskt!
Idag är det både dammsuget och skurat, alla ytor avtorkade, tvättmaskin igång(ska snart hängas upp), och renbäddad säng.. och kaffet är klart.. bara kvällsbadet kvar som snart ska bli av (passar på när grabbarna spelar tv spel)..

Städat, nybadad, kvällskaffe och sen lägga sig i en renbäddad säng!
OM jag ska sova gott!! Mmmmmm...

KAN INTE BLI BÄTTRE!?
Joo föresten; om tösen väljer att väcka mig med värkar sen inatt så att det var dags att åka in till förlossningen och förlösa!!

Postat av: Linda Olsson

Va ska vi käka i mårrn?! Jag måste ju veta va vi köpa med oss? o så. :D

Puss darling <3

2009-10-30 @ 09:02:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Hej!

Ja, jag fick bristningar sent och ganska många!

Alla är nästan borta nu, bara lite "Märken" kvar.

Visst gör det ingenting eftersom man fått ngt fint utav dom. Men ska jag vara ärlig så vill man inte ha dom där.. Jag har alltid varit mån om mitt utseende, så jag är glad att de knappt syns! =)



Ett tips.. Städa innan ni åker till bb.. och be nån i familjen att hålla i ordning medans ni ligger där. När vi kom hem så hade där blivit dammigt och skit överallt. Så det började inte så bra.. Jag var trött, grinig och hade nästan inte sovit på 3 dyng, men vi fick börja städa och fixa.. det slutade i tjafs!



Nu funkar det dock inte att städa sådär hela tiden. Jag håller i ordning så de inte är damm o så.. men i och med att ned sover i vagnen så drar man ju med massa skit uteifrån.. så 1-2 ggr i veckan får räcka med dammsugning nu!



Kramar

2009-10-30 @ 09:46:49
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: