Tankar!

Publicerat 2009-11-01 01:15:13 | i kategori

Oj vad många det är som besöker min blogg nu... :o) nästan lite förvånad.. men antar att många är nyfikna nu när BF-datumet närmar sig!!

Jag sitter just nu och funderar på hur jag ska göra med bloggen sen när tösen är här!!???
Eftersom hon blir en stor del i vårat liv så handlar ju MYCKET om henne.. och det är ju alltså mycket det som det blir skriva om i en blogg isf!! Men ärligt så vet jag inte om jag vill det!

Som jag sagt tidigare då efter att jag låste min blogg ettpar dagar så är det faktiskt så att; det är en sak när jag nu skriver om MIG och OSS.. men sen det där med bilder på lilltösen och tala om för hela världen om hur hon utvecklas osv när hon är här det vetifasn om jag verkligen vill.. Alltså såklart förstår jag ju att man som mamma är stolt över sina/sitt barn så att man vill "visa upp" men för hela världen!?! njaaee!

Jag tror, som jag känner just nu att jag inte kommer blogga så oerhört mycket ELLER om jag kommer låsa bloggen för enbart NÄRA & FAMILJ och fortsätta skriva!! För dessa nära människor vill jag mer än gärna att de ska kunna följa oss i våra dagar om det blir så att man kanske inte ses så ofta! för endel träffar man mindre!
Och så är det ju även kul att gå tillbaka till och kolla sen när man dokumenterat lite osv.. för visst måste de bli så att datum när saker sker osv glömms av lite efter ett tag!!

Vi får se helt enkelt.. Jag "stor-bloggar" ju inte och har aldrig gjort så det där med att ha tid att blogga är nog inga problem om jag ska fortsätta i den takt jag nu gör!
Alltså såklart kommer tösen ta våran tid..SÅKLART, men eftersom jag inte bloggar så mycket så blir det ju ingen världsändring.. för 5 minuter varannan dag har man ju ändå över.. det är väl ungefär så mkt tid jag lägger på bloggen nu!!

Jag tror nog att jag låter bli att bestämma mig angående bloggen just nu iaf! det får tiden visa sen när hon är här!
Men jag tänker väldigt mycket på allt sånt som faktiskt hänt andra! sjuka saker som man aldrig vill utsätta sitt barn för! att bilder på sina barn ska kunna bli användbara av någon annan.. finns ju fall där dom blivit så fel andvändna oxå!!  FÅR SE OM DETTA HUR JAG GÖR!!



Ingen bebis här än iaf som ni förstår av det jag skrivit..
3 dagar kvar till BF nu.. och nu lilla tös därinne är det verkligen dags att du tittar ut.. hehe!
Vi längtar efter dig!
Postat av: Anneliiie

Nu får bebis ta o komma ut tycker jag!! :D

2009-11-01 @ 09:58:35
Postat av: Jennie

weeei.. hoppas hon tittar ut snart =)

2009-11-01 @ 12:01:00
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Mina besökare steg också kraftigt när det närmade sig bf.. hade nästan 300 och över 100 kommentarer när vi födde sonen.. sen sackade det ner igen, haha..



Jag är noga med att inte lägga ut ansiktsbiler på sonen, alltså där man ser precis hur han ser ut.. Finns så många knäppa människor där ute och han är så liten och oskyldig!



Men det där är så svårt..



Inte alls lång tid kvar till BF nu, nervös?!



Kramar

2009-11-01 @ 12:29:11
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag väntar ju på en liten kille dock, inte en tös hihi... vad spännande att du börjat få ont! har du tagit alvedon för att se om de släpper?

2009-11-02 @ 17:38:31
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

hoppas hoppas! jag vill ju också haha!!

har du märkt av slempropp eller nåt annat tecken på att det är på gång?

2009-11-02 @ 18:30:40
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Malin

Måste bara fråga en sak som jag aldrig förstått.

Som du verkar ha koll på

Varför säger man att man är i vecka 40 redan i v 39?

Min bm var nog gammaldags eller något för hon sa att man gick in i v 40 samma dag som Bf.

Sen så gick jag in i v 41 bf+7 dagar och i v42 i bf+ 14 dagar.

Detta verkar stämma ganska bra eftersom det står i mina förlossningspapper att jag födde 42+2 och det var exakt 16 dagar efter Bf.

Och på kalendern här på sidan står det ju tex som i dag 39+6.



Jag som fött barn borde säkert veta detta.men det gör jag inte=)



Går se om det blir den 7e nu då som jag gissade på=)

2009-11-03 @ 09:00:03
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hur har det gått för dig! är jättenyfiken nu ju hihi!



kram

2009-11-03 @ 10:17:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett finfint "barnpaket" i potten =)



LYCKA TILL MED LILLSESSAN OXÅ =)

2009-11-03 @ 13:33:41
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Malin

Ne men gud.

Här sitter jag o skriver en massa helt ointressanta frågor,helt oveteandes att lilla tösen kommit till jorden(såg det på malins blogg)



Massor Garttis till er och den lilla tösen.

Hoppas allt gått bra.men fick intrycket av det på malins blogg.!



Grattis!!

2009-11-03 @ 17:21:15
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Fiii

Jaa visst är det! =)

Det är så sjukt enorma känslor så det finns inte! Det tar ett tag innan det fastnar i skallen på en att den där söta underbara lilla krabaten är faktiskt min!

Men så underbart!

Jaa förlossnings berättelser vill vi ha! :D

Ja med oss är det bara fint =)

Hoppas allt är bra med er med! och att allt har gått bra!



Massa kramar och massvis med grattis igen! =D

2009-11-06 @ 00:52:58
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: