Magen under graviditeten & NU !

Publicerat 2009-11-14 00:32:21 | i kategori Graviditet(Joline)


 

 Nästan återställd i storlek.. dock några ränder på magen,
men dom stör mig faktiskt inte, vilket jag trodde innan att de skulle!

Nu är jag nyfiken på hur mkt jag väger!
60,5 vägde jag på inskrivningen och maxade 72 under graviditeten.
Men bara 3 dagar efter förlossningen så vägde jag 66.
Så jag skulle tro att jag är nere på mina 60 igen, känns så!!

Postat av: Linda Olsson

Fina kulan! Men skönt att den är borta också va? ;)

Jag gissar också på att dina gravkilon är borta! =D

Puss

2009-11-14 @ 08:45:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad fint o göra sånt kollage.Verkligen.

Du har ju fått tillbaka din fina form ganska snabbt ju.



Visst är man bortskämd med lunga o snälla barn.omställningen blir inte lika stor då.Jag fattade inte varför alla klagade på att småbarn är så jobbiga.Men sen när man träffat andra barn så fattar man att man är bortskämd.

Men jag tror att man får igen det senare.

Kanske får världens jobbigaste tonåring.=)

2009-11-14 @ 11:35:30
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är bilden "10 dagar efter" spegelvänd?med tanke på tatueringen?

2009-11-14 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: