Lugn söndag!

Publicerat 2009-11-29 22:00:00 | i kategori

Hej hopp, söndag och första advent !
Här har det inte julpyntats något än, mer än en stjärna som hängdes upp i ett fönster vid flytten och en tomte vi köpte i veckan och placerade i ett annat fönster.. Å såklart en STOR tomte som står på golvet inne i vardagsrummet oxå, den får ju inte glömas! men thats it!

Ska väl inhandla några mer VITA fönstestjärnor tror jag.. antingen ståendes på fot eller hängandes!
Beror på vad man springer på för fint! JAG ÄLSKAR VITT <3
Sen ska väl eventuellt lite julgardiner upp oxå, men har bara till ett fönster än så länge så det får oxå bli efter vad man springer på, om jag lyckas hitta nåt fint!
Tänkte dra mig till stan en sväng imorn när Tobbe jobbar för att kika lite mer på sånt!

Och påtal om julpynt, det viktigaste av allt... När får man egentligen sätta upp julgranen? vi kör ju med en plastiss.. tycker det borde vara dags snart va?! hihi :oP
Älskar verkligen julmyset som blir av julgranar! så jag tror garanterat det blir i förtid här med den!


Nog om julpyntande för en stund.. Här hemma har det vart en himla lugn dag!
Var in till stan för att lämna Emm på eftermiddagen. Passade på att hyra en film då oxå som vi har kollat på..
Sen har det bara småfixats lite hemma.. kokat nappar, sopat, druckit glögg osv.. LUGNT!
Just nu sitter sessan här brevid i sin babysitter på bordet medans jag kollar läget lite i datavärlden :oP

Jag såg något kul nyss när jag kollade mitt förra inlägg, bilden på Joline! Shit, där va hon så himla lik min lillasyster JULIA !! :o) Det la jag inte märke till förns nu! hehe..






Avslutar nog här för idag, imorn blir de iaf en tripp till stan för mig och Joline!
Nu ska jag fixa till ett par frukostmackor som Tobbe kan ta med sig imorn..
Kanske gör honom glad, iallafall skulle jag bli det om jag fick färdiga mackor på morgonen.. hihi!!

Och nu somnade sötnosen till i sin babysitter här, så rolig va morsan vid datorn! hehe.
Time to go.. Natti natti..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: