Godmorgon måndag!

Publicerat 2009-11-30 08:16:20 | i kategori

Ny vecka.. och här är vi uppe tidigt Jag och Joline :o)
Tobbe va uppe ännu tidigare, kl 05 tror jag han klev upp.. har ett svagt minne av att jag frågade vad klockan var när han pussade mig hejdå för att åka till jobbet, och jag har för mig att han svarade; 05!

Här har vi precis ätit frukost.. Eller, nu har jag ätit mina mackor, Joline sörplade i sig mat innan vi klev upp!!
Smidigt för henne att få äta i stort sett vart hon vill, när hon vill.. hehe! Frukost på sängen lixom! haha..
Nu ligger hon vagnen och grejar förfullt här med nappen, hör hur det smaskas :o) söta unge!

Idag är det tänkt att vi ska till stan en sväng, men jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska ta med mig Joline till sängen en stund till och slöa lite innan vi gör oss klara eller om man ska börja göra sig klar med dusch osv direkt..
Trots att vi sovit kanonbra inatt så är jag ändå lite seg känner jag.. men blir säkert ännu segare om jag lägger mig igen, ajja får se!
Pannan är tänd nu iaf och diskmaskinen är igång så nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart!

Det blir nog att göra sig ordning utan den där extravilan skulle jag tro!
Nuu kaffe ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: