Dagens bilder!

Publicerat 2009-11-26 22:29:15 | i kategori

Bilder på köket FÖRE - EFTER


Feeeeesgult, inte riktigt min smak!



Men VITT blev betydligt bättre!



Eller hur??



Feeesgult igen!



åå VITT :o)

Och JAG VET, hyllplanen i skåpet sitter fel, inte orkat ändra det bara!
Nu vill jag bara ha kaklet svart eller vitt oxå.. men det får vi väl se om jag orkar fixa nån gång framöver!
Tänkte på sånadär klisterlappar man kan sätta på, men det är väl världens arbete med att klippa.
För det finns nog inte färdiga såna till avlångt kakel!?



Lite bilder på Joline oxå såklart!
Mammas stolthet <3


Från dagens bad !



<3



Här låg hon förut i våran säng och inspekterade nallen som hon fått av
sin kusin Walter, Faster och Jerker!

Postat av: Charlotte - Gravid

Så himla söt hon är :)

Vilken skillnad det blev i köket, snyggt :)



Kram

2009-11-27 @ 00:50:54
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hallå! Nu kan jag inte vara tyst längre s Inte när det gäller inredning;O) Jag har sk fuskkakel på mitt då originalet är just som dina väggar var- fisgult..Inget kul blää min Men jag köpte bra på Lagerhaus här i stan,Jag vet att det finns i Linköping också.Visserligen är det ,som du skriver,standardkakelstorlek, på dem men de är lätta att klippa til och,det bästa nu , de kostar 100 kr för 10 stk.. Iaf där jag köpte dem o det är positivt :O) Jag har svarta,blanka o fina men jag vet att det även fanns vita o limegröna o röda var på ingång. Ett tips,jag förespråkar Lagerhaus ofta,lite som Ikea( för det älskar vi ju ;O) ) fast massor med smått o gott .. Iaf, jag kikar in här då o då,hittade Malins blogg o hon hade länkat till dig såå. Kunde ju inte hålla mig s Grattis till Din lilla raring, jag önskar dig all lycka .. // Zandra

2009-11-27 @ 06:18:07
URL: http://snulan.blogspot.com
Postat av: Malin

åå vad fint det blev.. mkt bättre med vitt hehe jag har ju sån där pappersskärare ifall du vill låna om du köper klisterark till kaklet, så slipper du sitta och klippa för hand... bara ställa in den och sätta i pappret och skära =)

2009-11-27 @ 12:25:07
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Fint det blev! =D



O joline är sötis som vanligt ;)



Puss<3

2009-11-27 @ 14:19:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det blev ju kanonfint i köket.

Och sessan är hur söt som helst.

LÄngtar efter att få träffa henne ..och er så klart...snart..

Kanska kommer ut i helgen om ni inget har för er.

2009-11-27 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: