Så snäll liten tös!

Publicerat 2009-11-20 01:00:22 | i kategori

Godkväll får jag väl lov att säga såhär dags.. Klockan är redan NATT, jag vet!
Men dygnet blir lite felvridet såhär när man ammar även nattetid och då är vaken de stunderna och sömnen bryts.. Det lär vi oss nog ordentligt så småningom hur vi hanterar!

Jag har mer ordentligt nu, (fast ändå inte helt) börjat förstå att denna lilla tös, detta underbara lilla liv, denna vackra JOLINE är våran och här för att stanna i våran familj <3
Det har tagit mig hela dessa 2 ½ veckorna att förstå det såhär långt.. och det är ändå inte helt..
Ibland vill man t o m stanna upp och tänka till en extra gång; är hon verkligen min!? OCH JAA det är hon <3
ÄLSKADE BARN !
Att bara ligga och titta på henne i en timme är inga som helst problem, så himla fin.
Och alla dessa söta, knepiga, underbara och roliga minerna hon ger ifrån sig..
Jaa hon är det finaste i mitt liv<3


Våra dagar och rutiner är väl inte jättestabila än.. men dom funkar kanon ändå! Joline säger så snällt till var 3e timme att hon vill ha mat och nattetid ca var 5e timme! undra om hon känner igen sovtiderna på natten från i magen!
Bvc-tjejen prata nåt om de.. kanske är så!
Hur som helst så måste jag faktiskt (utan att försköna det hela) säga att vi har världens snällaste bebis!
Utan tvekan en nöjd liten rackare som börjar bli nyfiken på sakerna runtomkring!
Hon äter sig nöjd, sover så snällt och fint, och ligger mest och kikar på oss nu när hpn börjat vara vaken mer!
De få gånger hon gör sin röst hörd litegrann är ibland när det är dags för nr2, eller när det är dags för mat!

Imorn är det dags för bvc besök.. Första gången vi ska dit, så hoppas nu att jag hittar!
ska bli kul att se hur mycket tösen ökat i vikt och längd. För ökat mer sen förra fredagen det är jag säker på att hon gjort så mullig och gosig som hon blivit.. <3



Så nu får det bli kudden här även för mig..
Natti natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: