Bvc - hembesök!

Publicerat 2009-11-13 18:10:20 | i kategori Joline

Idag var BVC här på hembesök och det visade sig att Joline redan gått över sin födelsevikt igen. 3810g nu. Woohoo!!
Förra fredagen när hon var 3 dagar på återbesöket hos bm så hade hon sjunkit från 3630(födelsevikten) till 3500 så nu är hon uppe igen! Men som Vickan sa, man kan ju fasn tro att jag har grädde i bröna! hehe. så fort som hon stigit i vikten.. Skönt är att det är ju bevis å att hon får ordentligt med mat och att det räcker till än sålänge!

Hon är så snäll våran lilla tjej! Sover hon inte så ligger hon bara och kikar och är hur nyfiken somhelst :o)
Och somsagt hon både äter och sover bra! Vi är otroligt bortskämda med en så lugn tjej! men det vet vi ju att det kan ändras fortare än man anar!! hehe..
Men vi njuter galet av varje sekund med våran fins dotter <3

Jag har börjat att förstå mer nu att jag är MAMMA till detta lilla liv! och jag älskar henne sååååååå, min lilla bebis!
Det finns inget jag inte skulle göra för henne!


Igår!


Inatt!


Igår!


Idag började Tobbe jobba igen. fast eftersom det är fredag så va han hemma redan vid 15 tiden :o)
Han och Bubben har spelat lite tv spel en stund medans Joline sovit på soffan och jag har bakat tigerkaka, mumma!
Annars hela dagen så har jag och Joline bara legat och myst! <3

Just nu ligger både Joline och Tobbe och sover på soffan. Tobbe va nog ganska trött efter jobbandet idag!



DETTA ÄR NU när dom ligger här brevid och sover :o) hehe..


Tänkte slänga upp bilder sen på min mage..
Liten jämförelse med innan och hur det ser ut nu!! :o)

Nu väntar tigerkakan och cola!! :oP

Postat av: Charlotte - Gravid

Vilken tur att allt har gått så bra.

Vilken fin babysitter ni har :)



Kram

2009-11-13 @ 19:15:40
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hon är så jäkla fin! Vill se henne irl snart! ;)

Puss

2009-11-13 @ 21:39:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: