Onsdagnatt

Publicerat 2009-05-21 00:32:20 | i kategori

Sista natten av 4a nu, på jobbet.. sen heeeeeelg :o)
Idag gick jag upp nån gång vid 13 tiden och hämtade Tobbe i stan..hemkommen från jobbet redan då de är röd dag imorn!
Sen for vi hem för att duscha.. Bubben dök oxå upp.. och SÅKLART så spela dom tv-spel och drack kaffe! det är nämligen de enda dom 2 gör när dom ses, dom hinner knappt häls på varandra innan dom bänkar sig vid tvn och xbox`et. Hursomhelst, ja orkade inte lyssna på dom så jag slog igen ögonen och öronen och somnade, utan problem! 
När ja vaknade så trodde jag att jag va på g att bli sjuk igen.. för jag kände mig inte helt kry. men istället för att ligga där och känna efter om jag inte mådde bra så flög jag upp.. för sjuk vill ja inte va!!
Återstår att se om man blir, men jag trort inte! No No No...

Sen for vi in till Linda o Co en sväng, blev väl nån timme iaf.. lite kaffe, prat och bus.. TREVLIGT!
I helgen kommer sötnosarna ut till oss istället för grillning.. Hoppas vädret oxå planerat de ;o)
Och nu är jag ju somsagt på jobbet, och de är nog dags för lite kaffe nu.. 

Lite bilder från kvällens buus :o)


 




 


 

haha ni e för söta <3

 
Postat av: Linda

Hahaha! Snygg jag är ;) "Mamma är en rymdvarelse, som kommer från månen" Hihi!



Love U honey!

<3<3<3

2009-05-21 @ 12:37:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: