Snart sängen !

Publicerat 2009-05-18 05:04:39 | i kategori

Nu börjar jag bli trött.. längtar hem till sängen, som är det enda jag tänker bry mig om idag på morgonen och förmiddagen! Snart såh, är det dags för mig att åka hemåt, 1 ½ timme kvar!
Sen idag när jag sovit ut ordentligt så får vi se vad som händer, har ett par ärenden som måste fixas iaf..

Hoppas alla sovit gott inatt, jag ska sova sååååå gott sen, som ett litet barn kan ja tro :)
Kom på att jag åker ju lånad bil hem idag, med automat :D guld värt på morgonen när man är seg, hehe..



Slänger upp lite bilder från fredagsbesöket hos Tobbes syster här oxå!






 



 
Postat av: Linda

Aaaa, skönt o slippa koppla o växla ;) Hoppas du ligger o sover skönt nu gumman! <3

Puss

2009-05-18 @ 09:05:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack du! =) Vi e jättenöjda!

Men när ska du börja slänga upp bilder på bulan? ;)

Kramar

2009-05-18 @ 10:43:58
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: