Trevligt!

Publicerat 2009-05-09 22:30:44 | i kategori

Jag är hur trött som helst, och lite nere oxå, men de går över! lite sömn så har jag kommit loss båda!
Idag har de vart fullt ös hela dagen!
På förmiddagen åkte vi ju till Tobbes syster Victoria där vi träffade fler av Tobbes släkt :D mycket trevligt och bjöds oxå på smarr-fika, en hel drös med frukter av olika slag, kaffe och kaka! gött gött.Tusen tack för de :o)
Efter de vart de en sväng till garaget för däckbyte på hans mors bil.. sen bar de av hemåt en stund för att sen åka till blivande "fam Olsson", där Tobbe skulle lämna nån grej till Daniel och jag fick umgås me Linda :o) mysigt,, men vi var trötta som fan, både Linda och jag! men Kaffe och så blev de även där ,TACK för en tervlig kväll igen gumms!


      

 Kelly-bus,full fart på golvet ... och Linda, inte fullt lika pigg som sin dotter men mä iaf <3


Nu ska jag iaf slappa galet, och dricka Cola :o)
Företsen så vann jag en auktion på tradera idag, supersöt bebispyjamas som va helt ny med prislappen kvar, i neutrala färger strl 50/56.. så de blev första plagget jag köpte, bara hoppas den kommer rätt nu med posten!! kommer nog på tisd/onsd skulle jag tro :o) billigt va de me, bara 21kr!
Jag kunde inte hålla mig från att buda.. hehe..

Gokväll alla fina, kanakse slänger in ett inlägg senare sen me om kvällen bli lång, de e ju lördag så vem vet, kanske blir sent!!
Postat av: Linda

Hihi! Jag visste inte ens att du hade tagit kort på mig!! =P

Jaaa, det va väl snällt av mig att lägga ut dom mindre ;) Du är alltid fin gumman! Även fast du va lite trött =D

Puss puss love U <3

2009-05-09 @ 23:24:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: