For Mini.

Publicerat 2009-05-28 22:29:38 | i kategori Graviditet(Joline)

jaa dåså då va de kväller igen.. va på stan en sväng förut å såklart så fick jag med mig nåt till mini hem.. hehe! de e ju så mysigt att gå å kika och så lätt att något slinker med!! men nu va de dom där älskade stjärnbyxorna från lindex som ja kollat på lääänge :o)
Sen när ja kom hem låg de oxå ett paket i brevlådan :o) tänka sig, även de till mini!! och jaa jag vet att man inte ska handla för mkt men lite ska finnas när h*n kommer så e de.. och sen är de så otroligt kul att fixa och dona inför ankomsten!! blir de för mkt av något så får de väl bli tradera!!! :o)
Jag tänker iaf handla saker redan nu då man aldrig vet med ekonomin. bättre att dela upp de även om de kan va lite tidigt kanske, vilket ja själv  nog inte tycker, men hellre de än att bli utan saker.. somsagt skulle de bli mkt av något så finns tradera..

 Här är bilder på minis grejer


 

Dom älskade stjärnbyxorna från Lindex.
strl 56.



 

 Paketet i brevlådan.
Dock inte så neutrala, mer passande flicka isf enligt mitt tycke!
 strl 56.
Postat av: Linda Olsson

Awww! Tobbe ska bara va tyst! För dom är FINA! =P

Puss

2009-05-29 @ 00:09:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: