usch.

Publicerat 2009-05-28 14:17:41 | i kategori

Nu såå är jag vaken! MEN mår SKIT..!! värst e de när man sovit och ska upp.. men det är ett måste att ta mig upp nu, för jag måste in till stan å göra mina ärenden ... och åka till apoteket för att köpa huvudvärkstabletter bl a!!!
Å vädret va inte så värst mycket finare nu heller, så det är ingen rolig dag alls! Men lika bra att komma igång innan jag säckar ihop helt..
Kaffe gör kanske susen även idag :oP hoppas!! ja håller me Linda.. KAFFE FUNKAR ALLTID, som när man inte har något att göra, så bara sätta sig med en kopp kaffe :o) å de e gott!!!!

nää nu greja sen stan!!
Postat av: Linda Olsson

Kaffe är Good shit! ;)

Puss

2009-05-28 @ 20:21:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: