Stan nästa!

Publicerat 2009-05-18 13:15:09 | i kategori

Ny dag.. Jag har sovit som en stock!! dock blir de nog att sova ett par timmar till ikväll innan jobbet..
Sitter iaf och äter frulle nu, och Bosco ligger brevid i hoppet om att jag ska tappa ner något på golvet.. hehe!! sen ska ja hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till stan och uträtta ett par ärenden!! se om de kanske blir en kaffe hos mamma eller nåt när jag ändå är i stan.. hepp nu väntar duschen..

ha en underbar dag alla! uppdaterar sen.. med lite bilder då oxå tror jag :)
Postat av: Fru Evelina

hihi vad kul, då är jag bara en dag före! vi fick 3e november som bf efter kubtestet. Har ni gjort nåt ul eller är det enligt sm?

2009-05-18 @ 16:51:18
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

a ok! det kommer gå fint ska du se! håller tummarna =) kul att se vad du får för datum då!



kram

2009-05-18 @ 17:38:38
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: