paus!

Publicerat 2009-05-30 21:48:07 | i kategori

Nuuusååå, har jag tagit mig en paus från allt sliiit... vi är inte klara för idag än.. vi break-ade och tog oss en grillning!!
så nu sitter jag med kaffet.. ååå de är förjävla gött! Ska leta reda på en pensel nu så Tobbe kan finmåla medans jag ROLLAR.. hihi jag ska äntligen få rolla, ja tycker det är så himla kul.. :o) Vi har kört upp husvagnen precis utanför dörren nu så vi slipper springa dom där 25 meterna ner till parkeringen fran å tillbaka som vi gjort idag med damsugare och skurhink!! men nuså är de nära och bra.. och nu innan de blir mörks så passar de perfekt att måla, utan solens sällskap!! bäst ja skyndar mig!!

hejsålänge.. somsagt bilder kommer sen.. Puuuus
Postat av: Linda Olsson

Duktiga ni är! =)

2009-05-30 @ 23:00:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men vadå???Hahaha! Va har jag sagt om P?? Vem är P??? =P ;) Haha! Jag fattar inget....kan det bero på att jag inte kommer ihåg va jag skrev för kommentar till dig förut!?? =P Haha! Förlåt...jag är övertrött o allmänt knäpp! Du vet ;) Pussss hanniiii

2009-05-30 @ 23:04:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: