KVÄLLSFIKA

Publicerat 2009-05-09 00:16:15 | i kategori

Nu är vi hemma från en trevlig fikastund med Linda & Daniel.. å barna såklart.. :o)
faaaan snart vill jag få säga fam OLSSON.. hela 7 dagar kvar!!! men fan va fort dom dagarna kommer gå för dom, hihi..
Men iaf vi kaffade och bjödS på negerballs, smarr :P
Tusen tack för en trevlig kväll, somsagt så blev det lite längre än sist! minst 2 timmar nu iaf.. :D
Jag va såå hungrig så vi race´ade hem med Ulla, och åt tacos, vi behövde inte ens fixa ordning tacosen.. allt stod färdigt i kylen.. Tobbes dotter hade fixat de innan!! :D gööööött.
Nu är vi sega som fan, sitter med varsin dator i knät å glor, Tobbe blockar å jag bloggfreak´ar.. haha!
Blir nog sängen snart skulle jag tro.. ska kika in en sväng på tradera innan ba.

Puss å natti
Postat av: Linda

Hihi! Negerballs =P

Ja, visst, vilka karlar vi har, fräschast i stan med sina negerbollar med strykta & kaffe med snöre & allt va det va ;) Hoppas vi ses idag också! =D

Pusspuss

2009-05-09 @ 08:29:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: