Kvällen i Grytgöl

Publicerat 2009-06-21 20:02:18 | i kategori

Söndag kväll.. REDAN !! Tiden går bara för fort..
Igårkväll sen så for vi till Grytgöl en sväng på kvällen.. sådär impulsgrej bara!
Vi tog lappens bel air -59a  och gled.. Jag Lappen och Tobbe bara :o)

kom väl dit vid 22 tiden men då va de himla dåligt med folk där.. men sen framåt 23 så kom de massa folk som såklart va fulla å partajade!! Bland allt folk så dök Elin och Ronja upp med Nicklas & Madde & "Skåne" (tror ja han kallas) :o)
De va jävlar inte igår jag träffa och prata me dom.. så jag njöt av stunden bland dessa fulla älskade människor!!
Annars brukar de va ganska jobbigt om man är nykter att va bland en massa fulla personer!!
Men sen framåt 24 så åkte vi hemåt igen!! Skönt att komma hem och sova!

Fast idag när jag vaknade vid 8 så var jag som död!! PRECIS DÖD i hela kroppen, och som de senaste dagarnas uppstigande, ont i magen!! :o( jag vet inte riktigt va de e som gör detta, jag äter järntabletter så inte ska jag ha järnbrist och va supertrött och hängig jämt, och inte har de vart sådär jättevarmt längre stunder heller så att de kan va orsaken till det.. men antar att det kanske är graviditetens gång bara, att man inte alltid orkar med alls!!
Jag är ju ändå i vecka 21 nu så saker händer ju.. läste att vätska i kroppen brukar va vanligt att de kommer efter dessa veckorna, hoppas jag slipper en massa svullna fötter osv under sommarn iaf!!

Men åter till morgonen, jag dök ner i sängen snabbast möjligast igen och sov till 12.. DÄÄ NII :o)
Det behövdes verkligen.. men jag har ändå vart seg idag mest hela tiden faktiskt!!
Städat har jag iaf hunnit med, t o m skurat golven för 3e gången denna veckan..
Och jag tror nog att under helgens gång så har jag tvättat ca 6 maskiner tvätt.. HALLÅ, vi är 2 personer :oO då ska de inte hinna bli så mkt tvätt på bara ett par dagar!!
Men men nu e de gjort och de känns underbart!!


Tog ett par bilder på Elin och Ronja

 

 

 
Dom va faktiskt vid ganska nyktert tillstånd här,
men antar att dom blev fullare senare sen :o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: