Inköp till efterlängtade mini <3

Publicerat 2009-06-04 14:15:08 | i kategori Graviditet(Joline)

Nya inköp från förra veckan!!

 
Body från villervalla strl 56.
Fyndade på rea stället!



Säng-mobilen vi fick av Linda.
TACK GUMMAN!!!



Pyjamas som kom hem i brevlådan :o)
strl 50.



och en hård haklapp som oxå kom i brevlådan.
Kostade bara några ynka kronor!!



Jaa jag vet, det är onödigt köp..redan nu lixom!
Men den va så billig och texten va BÄST så ja blev tvungen.
3-36månaders napp så den kommer kanske inte till användning ändå.
Men hur söt som helst <3


He he, Tobbe får chocken varje gång jag köper något, typ en miin som att:
"ska våran unge ha de där på sig?!"
Den här gången va de väl mest den gröna bodyn från villervalla som han reagerade på
Hihi :o)


Om någon har förslag på viktiga saker som man kan tänka på att köpa redan nu till mini så ge förslag!
Anledningen till att jag handlar redan nu är givetvis för att det är så pirrigt kul och mysigt, men oxå för att jag inte vill att de ska bli allt på en gång. Därav de större storlekarna i kläder! och när man ändå hittar på rea osv så är de ju bara ++++
Och sen kommer ju vagn och diverse saker kosta mer om ett par månader. Hoppas hitta en på rea!
Postat av: Linda Olsson

Va fina grejer!!! =D <3

Myyyyys!

Puss

2009-06-04 @ 15:38:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: