<3 ljud

Publicerat 2009-06-08 11:41:57 | i kategori Graviditet(Joline)

NU är jag hemma efter besöket hos barnmorskan!! de tog tiiiiiiiiid.. men de va de värt :o)
Mini mår prima.. 145 slag/minut :o) De va maffigt att höra.. jag blev överlycklig!! H*n lyste med sin närvaro iaf. tog inte ens en minut att hitta hjärtslagen.. och han låg still då kanske 30 sekunder sen fick vi jaga den lilla krabbaten igen!! för mer än 30 sekunder ville h*n inte va still.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååå gud vad jag längtar till nästa måndag! kanske får vi veta kön redan då.. hon som gjorde de för tidiga rutinultraljudet  för 2 veckorsen skulle kolla då, så hoppas det är samma tjej som gör det då oxå(men de sa hon) så hoppas!!!!

Sen till mig, jag mår inge vidare just nu, kanske beror på att jag vart vaken så länge eftersom jag jobbade inatt.. men huvet spränger och en puls på nästan Mini´s nivå.. det kom under tiden som vi satt och lyssnade på pratet om amningen :S mindre kul...jag förklarade att jag hade jobbat natt osv.. och hoppas nu att många timmars sömn hjälper..

så gonatt.
Postat av: Vickan

Jag tyckte oxå att amningsifon var tråkig..

Stackars Jerker var oxå med hehe..

Men visst var det häftigt att höra hjärtljuden..

Du får se till att du sköter dig själv nu så mår bebis också bra..

Jag väntar oxå på att ni ska få kolla igen på RUL..

Jag tror att du /ni får en tös än så länge..men jag kan ju ändra mig...

2009-06-08 @ 16:17:00
Postat av: malin

Vad skönt att det var bra :D

2009-06-10 @ 11:42:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: