Kväll-dagen innan!

Publicerat 2009-06-30 22:50:39 | i kategori

Nu är kvällen här!!
LINDA HAR DU FÅTT MITT SMS?? jag hoppas det...

Fyyyyfaaan va varmt och KVAVT det har vart idag.. här hemma va de olidligt förut vid 18tiden.. jag drog in fläkten i sovrummet och la mig och somnade, när jag vaknade sen så va jag genomblöt.. usch så varmt det va!!
Nu kl snart 23 är det behagligt igen.. fast fortfarande himla varm inne!! hoppas vi kan sova inatt ändå..

Och nu nii är det verkligen inte långt kvar till vi ÄVEN TOBBE får se mini.. och VI FÅR VETA KÖN :o)
Så himla spännande det är!! nu är det bara natten kvar, vi kommer nog isäng SENT idag eftersom det är så varmt.. och sen ska de bara sovas några timmar... och sen ska vi upp vid senast 10, duscha och göra oss klara för att fara iväg till lkpg.. där det först ska shoppas lite (biltema, am racing) sen e de dags för Selbing, och om jag känner mig själv rätt så ska jag säker in och handla något till mini efter det.. när man vet kön vetni då är de nog svårt att hålla sig från att köpa ETT riktigt flickigt eller pojkigt plagg.. men bara ETT.. (jag vet, det är roligare att handla sen, när bebis är här) så jag ska försöka att låta bli och göra som mamma säger istället.. lägga undan dom pengarna till att handla sen när vår sötboll är här!! :o)

Men guuuuud vad jag längtar till imorn nu... nästan så jag vill gå och lägga mig NU så natten går fort..
Ni som inte gissat.. gör det nu, HÄR.. några timmar till har ni på er att gissa och se om ni har rätt!!

Nu lite kaffe ihop med Tobbe och Bubben.. :o)
Postat av: Linda Olsson

Ja gumman! Jag fick ditt mess men kunde inte svara. Hade inte en tanke på att jag kunde skriva här =P.

Men vi ses i kväll va? Åhhh! Snart får ni veta!!!

Puss

2009-07-01 @ 08:44:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: