Ryggont & Paket

Publicerat 2009-06-17 02:32:36 | i kategori Graviditet(Joline)

Jag har så jäkla ont i ryggen(svanken) kände jag för en liten stund sen.. å de blir bara värre FORT... jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
Att ligga raklång på rygg är precis odugligt då de bubblar massa i magen, och dessutom är de inte bekvämt i ryggen heller.. och att ligga på mage har jag fått sluta me då kulan kommit fram ganska ordentligt nu och det känns jätteobehagligt!! Och sidan blir helt fel för ryggen, för de blir svankigt..
och stå, Nääe de kan ja ju inte göra sovandes.. för jag är skittrött dessutom!

Usch vilka dagar!! kan de inte bara försvinna allt!!

Jag blev iaf lite glad idag då de kom paket till mig.. mina foton jag framkallde på nätet hade kommit..200bilder :o)
Bara sätta sig och såklart först kolla igenom dom och den rensa ut på sidan där jag laddat upp (vilka jag framkallat och fått och vilka jag ska skicka på nästa beställning).. det blev lite struligt så denna gång då jag laddade upp en massa bilder men först ville testa hur bilderna vart och då bara köpte de lilla paketet med 200 bilder!!
Så nästa gång köper jag paketet med 1000bilder och kan då av dom 1000 ladda hem hur många/få jag vill och det bara räknas ner i krediten!! :o) för bilderna va jättefina! och gud så mkt roligare att ha bilder i en (eller tio haha) fotopärmar istället för att sitta och bläddra i datorn!!

Så va de ett paket med en jättefin overall till mini som nog blir perfekt till okt/nov!! och i overallpaketet hade dom skickat med MER, "som en surprise" där fick jag även en hak/dregel-lapp med knäppe i nacken.. och oxå en nagelsax till barn :o) Det uppskattades verkligen!!

Har även hämtat hem gåstolen som vi köpte av Linda med familj :o)


bild på den fina overallen
 
 
Även 2 par strumpor. tunna och tjocka!
Och barnoljan till min mage.. de kliar så förbannat!!


så bra när vännerna ska göra sig av med grejer sådär :o)
och tygsittsen är i tvätten :o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: