Besök <3

Publicerat 2009-06-24 14:47:52 | i kategori

Jag bara älskar livet..!! Tänk om man kan få vara såhär glad alltid..!! :o)

Jag går just nu hemma, men det stör mig inte för 5 öre (än så länge) kanske hinner börja tröttna innan mini kommer men mot slutet av graviditeten(den sista månaden) är det nog mest bara skönt att få vila hemma ifred utan jobb.. och nu är det ca 4 månader kvar till bf..
Men iaf, jag går hemma, har tid att styra med uteplatserna, städning hemma(som vi förut inte har vart BÄST på), mer tid till Bosco vilket bara är PLUS (i alla lägen) och då man absolut inte vet hur han blir sen när bebis kommer.. det blir en utmaning som vi får ta då!! men jag hoppas det ska gå bra..
Minns när jag skulle hålla Casper(kickas son) när han var nyfödd.. Bosco blev precis knäpp och skulle oxå upp i mitt knä..men såfort jag lämnade Casper till Kicka igen så brydde han sig inte så mkt.. knepigt de där.. men det är väl så att han blir avunds, jag e ju Boscos mamma :o) hehe
Kanske är de så att vi ska få en flicka då vi redan har en pojke.. haha. får se på fredag, men jag är ganska fast på nu att jag tror det är en pojke!! :o)
Nog om de, Livet är bara för gött..!!

Linda Kevin och Kelly har precis vart här ettpar timmar.. TREVLIGT såklart <3
Linda och Kevin har hoppat studsmatta medans jag och Kelly har suttitpå en filt på gräset.. och såklart har vi alla suttit och snackat skit oxå till lite kaffe :o) Förlåt Linda om de blev för mkt bebisprat.. haha blir lätt så!!
Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på.. laga mat kanske? har dock inte så mkt hemma.. men något kan jag nog kasta ihop..


Jag börjar undra vilka det är som tycker det är roligast med studsmattan
(dom vuxna eller barnen)??? haha
Både Vickan, Syrran, och Linda har vart uppe en sväng :o)
Och de alltid med barn med sig(bra att skylla på iaf) hahaha..
Jag ska väl erkänna att jag är bra sugen ibland oxå,
men det sägs ju inte va bra när man är gravid så jag låter bli..

Sötnosarna <3








Postat av: Linda Olsson

Heta bilder! ;)

Och JA, det kanske är LITE kul o hoppa, jag erkänner ;)

Puss

2009-06-24 @ 18:42:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: