Kväll/natt igen

Publicerat 2009-06-29 01:21:37 | i kategori

Jaahopp då va de kanske dags för en uppdatering av denna dag :o)
Pumpen till poolen kopplades in och fick gå ett par timmar.. så vattnet är rent :o) och Tobbe va första och enda som tog sig i.. men de syndes på honom att de kanske inte va sådär värst jätteskönt.. hehe.. KALLT!! men han va i nån timme elle nåt, eller han gick runt däri i en timme :o) han doppade sig väl till midjan en gång.. men njaa jag tror inte de va nån höjdare.. jag doppa bara ena foten och de räckte.. hoppas det är varmare imorn däri..


Tobbe i poolen









Nåt mer speciellt idag har väl inte hänt.. vi har bara försökt att genomlida värmen.. för här hemma har de inte bara vart behagligt varmt utan även olidligt varmt emellanåt.. men då fick man va inne de stunderna.. Bosco fick sig en rejäl dusch av vattenslangen ute.. de verkade han gilla.. speciellt efteråt när han rulla sig torr i gräset.. hehe SÖTNOSEN MIN <3

Jag har även gjort lite nytta idag även fast det vart så varmt.. Dammsugit och tvättat sängkläder..ska bli så skönt att gå och lägga sig i nybäddat sen/snart..



Och en bild på mig, lite ovant i lugg så jag går och fotar ibland för att se hur jag ser ut, haha!!



Just nu är Bubben här och spelar tv-spel med Tobbe.. Idag är det lugnt tv-spel, alltsådom härjar inte för dom kör poker.. hah!! Och jag, jag sitter här och trycker i mig vattenmelon.. mumms!!
Har tillbringar någon timme med att fylla i en massa viktiga papper som ska till akassan och fkassan.. gud så mkt det är att tänka på ibland.. men de e väl så det är att vara "vuxen" ;o)

Imorn blir det tandläkarn på fm.. vet inte riktigt vad det är jag har fått en tid för men antar att det är efterkontroll, efter tandställningshistorien.. för vanliga tandläkarn lär nog inte höra av sig, då jag dissa dom sist när jag inte fick som överenskommet!! illa de där.. men men..
Sen efter tandläkarn ska jag fixa allt med dessa papper.. lämna dom dit dom ska osv.. så de blir gjort!!
Ska även shoppa födelsedagspresent åt damen som blir 1 år på tisdag :o)

Jaa de va säkert mer som skulle göras imorn, minnet är bra men kort.. och nu är de ju mitt i natten så orkar inte tänka på de nu!!

Blir ett par vattenmelon-bitar till nu sen sängen om en stund.. så man hinner sova iaf en liten stund innan det är stekhett i sovrummet!!


Natti
Postat av: Linda Olsson

Ser skönt ut i poolen, men det va säkert svinkallt som du sa =P

Du passar verkligen i lugg gumman! =)

Puss

2009-06-29 @ 09:11:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sofia A

du är skit snygg bruden!!



men nu glömde vi ju kaffet igår . tid någon annan dag ;) ? puss puss

2009-07-01 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: