uvi

Publicerat 2009-06-17 16:10:42 | i kategori

Idag var jag hos barnmorskan igen, där säger dom att dom måste skicka urin provet till linköping för odling!!
och att det brukar tar ca ett dygn innan man får svar på om dom ska sätta in behandling..
AMEHN JAG HAR SKITONT NUUUUU!!!!
Är detta för att man är gravid som dom gör så?? för att det är extra känsligt med medicin mot det under en graviditet??
Eller är de bara så att dom ytterligare flyttat saker t linköping..
Uvi har jag haft förut (som icke gravid) och då har dom bara testat direkt på vc och konstaterat att detta är uvi å så har man fått medicin mot det direkt!!
Jag blev galen.. men vad kan man göra?!?!
hon talade om för mig att det var extra viktigt under en graviditet att man får rätt behandling, för en uvi kan leda till så mkt annat då urinvägarna osv är vidgade när man är gravid och det är mkt lättare för bakterier att ta sig uppåt , vilket INTE är bra!! Det skrämde mig ju inte då?!?
hoppas dom ringer imorn så jag inte behöver vänta till fredag!! Det är sjukt jobbigt!

Natten va hemsk.. jag hade så ont i ryggen att jag inte visste vart ja skulle ta vägen!
Jag kunde inte ligga på något sätt, och jag kunde ju heller inte stå och sova.. jag va sååå jäkla trött!!
Och att köra bil det är en grej för sig.. tur att ingen sitter brevid och kolla på hur konstigt jag satt.. usch,
ny bil är det dags för, man får ju ryggskott av att köra den(så är det med gamla bilar).. och den bilen är inget jag sätter in mitt barn i sen!! och Tobbe<3 har oxå sagt nu att det är dags för att byta bil.. Ulla är inget bra längre, alls!!

Jag har föresten nu 2 av mina favvobyxor "stjärnbyxorna från lindex" ett par svarta och ett par vita :o)
Vann ett par svarta häromdagen som kom hem idag!!
Älskar dom!! och alla säger ju att dom sitter så himla bra på barnen..

Nähepp, nu Kaffe-time för att piggna till lite. jag har ju sovit HELA dagen till kl 15, efter bm imorse kl 8!!
Och då sov jag ju innan oxå..

Pusshej
Postat av: Linda Olsson

Fika snart bejb? <3

2009-06-17 @ 16:55:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sofi

tja cicci kul att du ska bli mamma:D ja såg att du hade fåt urininfection de hade ja me under grav. och dom sa de att de inte är bra att gå me de överhuvetaget ville bara säja de. men ja såg nu att du hade varit uppe och kollat de. som sagt de är inte roligt att ha de under grav fy fan ja hade oxå piss ont allså... hoppas allt är bra för övringt iaf och att de blir en fortsatt bra grav:D kram påre sofi eklund:D:D

2009-06-17 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: