Ännu mer, det är ju såå mysigt!

Publicerat 2009-06-04 18:04:17 | i kategori Graviditet(Joline)

Hi hi nu tycker ni väl att jag är precis knäpp!! Men när jag gick och kolla brevlådan förut så låg det ytterligare ett paket däri... :o) paket i brevlådan är ju skitkul.. den här gången visste ja inte va de va heller..
Men när jag kom in så kom jag på att jag beställde ju på rean på villervalla´s hemsida.. en bodysuit och en mössa i matchande färger.. wiiihooo.. dom va jättefina.. jag beställde i strl 62 för att dessa ville ja att mini ska kunna ha senare sen..


En bild på de såklart :o)

 
 Fina va?!?! :o)
 Asså denna ska ju kunna navändas påde som pyjamas och vanlig klädsel
men jag själv tycker nog mest att den ser ut att va gjort som pyjamas..!!
Jag tror jag iaf sparade ca en hundring på den rean :o)

Tobbe sa;
"asså ja kanske ska ringa mamma och be om mina gamla kläder från när ja va liten"..
det är ju samma stil påt mena han!
haha modet från -75 is back!!!
Postat av: Linda Olsson

Va fiiint!!! =D

2009-06-04 @ 22:37:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: